
- Úvod
- Nejčastější otázky | FAQ
Na začátku je otázek vždy hodně. My však víme, že učený z nebe nespadl a proto velice rádi odpovíme na jakékoliv Vaše dotazy ať už prostřednictvím emailové komunikace, facebooku, nebo naší online poradny v pravém dolním rohu stránek.
Zkuste si prolistovat naše stránky, třeba odpověď na Vaší otázku najdete. K tomu jsme si připravili pár článku:
Zde je několik dalších rychlých odpovědí:
Jakým způsobem mohu zboží objednat?
Občas se na nás obrátíte s dotazem, zda lze zboží objednat telefonicky, případně emailem. Bohužel toto nelze. Jediným způsobem je objednání prostřednictvím našeho eshopu a vyplněním objednávkového formuláře. Důvodem je nutnost potvrdit, že jste se seznámili s obchodními podmínkami.
Jakými způsoby lze provést platbu za zboží?
V objednávce si můžete zvolit platbu dobírkou, nebo platbu převodem na účet, před odesláním zboží. Jiné způsoby platby v současné době neakceptujeme. Platba kartou není možná, jelikož jsme prodejci "zbraní" a poskytovatelé platebních služeb tyto obchody neakceptují.
Jaká je obvyklá dodací doba?
Zboží se snažíme odesílat bezodkladně. Znamená to, že zásilky balíme hned, jak je nám objednávka doručena a následně je předáme na oddělení expedice. Předání zásilky dopravci probíhá zpravidla následující pracovní den. Z kapacitních důvodů se odeslání zásilky může v ojedinělých případech prodloužit o 1-2 dny.
Z praxe víme, že dosahujeme nejkratšími dodacími lhůtami, kterých lze dosahovat, což je zřejmé i z našeho zákaznického hodnocení, například na Heurece.
Není skladem? - V případě, že zboží není skladem, počítejte s delší dodací lhůtou, která je velmi proměnlivá. Vzhledem k tomu, že je zboží objednáváno z celého světa, dodací doby se pohybují v rozmezí 4 - 30 dní. Po vytvoření objednávky Vás ale vždy kontaktujeme s přesnějším odhadem dodací doby, ale zpravidla se nám daří zboží, které není skladem doručovat do 10 dní.
Může se cena u žboží které není skladem změnit?
Ano může. Cena zboží, které není skladem je pouze informativní a garantovat Vám ji nemůžeme. Ve většině případů se jedná o jednotky procent, které ovšem neřešíme a necháváme cenu podle objednávky, to ale neplatí v případě, že se cena zboží změnila velmi výrazně. V takovém případě Vám nabídneme nové možnosti.
Jaké parametry zboží vybrat?
Chápeme, že začínající lukostřelci nevědí a proto jsme vytvořili několik článků, které Vám odpoví.
Jak vybrat luk; Jak vybrat šípy; Pokud Vám tyto články nepomohli, nebojte se na nás obrátit s dotazem prostřednictvím emailu.
U produktu není uvedeno provedení?
Nejčastěji se jedná o parametr, který označuje zda je zboží pro praváky nebo leváky (RH/LH). V případě, že to u produktu není uvedeno, nebo si stranu nelze vybrat, jedná se vždy o provedení RH (pro praváky). V případě požadavku na vybavení v provedení pro leváky stačí tento požadavek připsat do objednávky a my Vás poté kontaktujeme s přibližným termínem dodání.
Sháním vybavení pro leváky
Jestliže jste levák a sháníte pro sebe vybavení v provedení LH, tak nám můžete napsat email s konkrétním požadavkem. Zboží v provedení LH nemáme vystavené v eshopu. Vzhledem k malé poptávce jej objednáváme individuálně. Dokážeme sehnat v provedení LH téměř vše.
GDPR?
Co se týče evropského nařízení o ochraně osobních údajů, máme vše podle evropského nařízení. Vše máme nastaveno tak, jak nařízení stanoví a proto se nemusíte bát, že by Vaše osobní údaje nebyli v bezpečí.